پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور نخبگان در امر انتخابات

با حضور فرماندار مشهدمقدس رقم خورد:

حضور نخبگان در امر انتخابات

- 1402/08/09

در نشستی با حضور فرماندار مشهدمقدس، فرآیند انتخابات اسفندماه 1402 تشریح شد و مدیران شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان در این باره صحبت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در این نشست صمیمی مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان بر حضور پرقدرت در انتخابات پایان سال تاکید کردند.

مسعود میرزائی شهرابی در ابتدا این نشست گفت: انتخابات مهمترین اتفاق و وجه تمایز حکمرانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد چراکه کشور ما مبتنی بر مردم اداره می‌شود و در تمامی ابعاد این مردم هستند که در انتخاب مدیران کشور اثرگذار هستند.

وی افزود: شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان نیز با توجه به پیوست فرهنگی جاری در این مجموعه به ابعاد روشنگری و بیان پیشرفت‎های کشور در بین پرسنل، بازدیدکنندگان و آحاد جامعه ورود کرده است.

در ادامه مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان سامان داروی هشتم، صدرا ماهان پارسیان، پیمان خطوط شرق، خدمات نیروگاهی آهار، سامانه‌های دقیق، نیرو نماد خراسان، ایمن موج توس، پناپ، اکسیر کاوان تحلیلگر هوش مصنوعی، احیاء درمان پیشرفته و زرین سامانه شرق هریک نکات خود را در خصوص انتخابات پایان سال بیان کردند.

محسن داوری با تاکید بر ورود جدی ارکان حکومت در حوزه علم و فناوری گفت: باید ارتباط جدی بین نخبگان جامعه و تصمیم‌گیران به وجود آورد و این مهم حتما می‌تواند از همین امروز رقم بخورد.

در پایان حاضران از رصدخانه پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.  

دانلود پیوست خبر
علی جاهدی علی جاهدی مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی یاسر سیاوشی جامی یاسر سیاوشی جامی محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.